Brzy po ránu!

31.07.2013 17:11

Dnes jsem zase vyrazil o čtvrté ranní směr fotovor. Musím dokud mám dovču využít situaci a nafotit si nějaké fotky za ranního světla, které dovede být kouzelné. Jen mě trochu mrzí, že jsem si svým příchodem vyrušil nějakých deset volavek popelavých , které zřejmě vstávaly dřív jako já. Musím se zmáčknout a vyrazit příště dřív, moc rád bych vyfotil volavky v ranním oparu, ale musím holt přijít dřív :-)

Jak už jsem psal, úžasně se z voru fotí rákosníci. Úplně mě ignirují, dokonce si dnes sedali i na střechu voru .-) Nejčastější a nejhojnejší byl Rákosník obecný

A jeden barevnější...

Hodně jsem chtěl vyfotit Slípky zelenonohé. Jsou krásné, fotogenické a bohužel dost plaché. Nedaří se mi k těmto potvůrkám přiblížit dostatečně blízko...

Dnes mi na sluníčku zapozoval i Rákosník proužkovaný.

Nedaleko se čachtali malí poláci velcí .-)

Co mi ale udělalo největší radost, bylo to, že jsem si dokázal  cíleně najít Bukáčka malého. Ještě lepší by sice byl dospělý samec, ale nemůžu být nenažraný !!