Kdo zaváhá... nepíše :-)

23.10.2014 16:50

V poslední době jsem se nějak nemohl dokopat ke psaní článků a že by celkem aj bylo o čem. Tak dlouho jsem váhal, až většinu akcí popsali na svých webech mí souputníci. Na druhé straně mi tím celkem usnadnili práci a já vyždycky přihodím odkaz na jejich poetická dílka! 

Nejdřív jen ve zkratce něco o našem výjezdu na Novomlýnské nádrže a za krotkými jespáky. Moc práce mi to nedá, protože se o této akci rozepsal už Ondra a další řeči by byly jen příslovečným nošením dříví do lesa. Snad jen dodám, že jsem měl v té době nefunkční foťák a tak jsem fotil Ondrovým ... Ještě ten odkaz-ritchi-ho.blog.cz/1410/s-jespaky-na-schodech

Přidám i svoje dvě fotečky...

Tak to by byly schodečky .-)

Další akcí, na kterou bych vás rád prostřednictvím blogu vzal, byl náš víkendový výjezd na Neziderské jezero. Tady mi odpadají veškeré zeměpisné povinnosti. Jelikož náš pobyt v Rakousku a Maďarsku skvěle zdokumentoval Karlos .-)

www.karelsimecek.cz/clanky/vikend-na-neziderskem-jezere-i-    a díl druhý- www.karelsimecek.cz/clanky/vikend-na-neziderskem-jezere-ii-

Takže mi tak nějak nezbývá nic jiného, než to zdokumentovat trochou obrázků!

Neodpustím si maličkej naschválek Aleškovi, holt dezinfekci vzal smrtelně vážně!

Maják v přístavu...

Počasí nám sice moc nepřálo, ale zkoušeli jsme v přístavu fotit alespoň racky chechtavé.

Spokjený Ondrášek chvilku po průletu pustovky...

Zakletá princezna :-)

Po nádherné noci, kdy okolo nás bouřili jeleni nabití testosteronem, kdy mě probudila kosa v uplně promáčeném spacáku, přišlo překvapivě zase ráno. Ale jaké ráno! Karel při focení pavučinek..

Poslední dvě fotečky samičky a samečka sýkořice vousaté, které nás provázely po stovkách okolo rákosem zarostlého vodního kanálu.

Tak to by bol Nezider. Další akce, která stojí za zmínku byl ptačí festival v Mutěnicích. Tohle byla Karlova akce a já přihodím jeho reportek- www.karelsimecek.cz/clanky/festival-ptactva-mutenice-2014

Zrekapituloval bych to asi  tak, odchyt byl úspěšný a klukům se naplnily pytlíky jedna radost!

Pěvuška  modrá v síti lapená...

Ledňáček po odchytu  dělal mrtvého a bavil přihlížející!

 

Dalším odchyceným byl moudivláček lužní

Sojka 

Krásná byla červenka...

A nejmenší nakonec-střízlík

Poslední akce proběhla o  uplynulém víkendu. Vyrazili jsme na Lednické rybníky. Tenhle výjezd popsal dostatečně p. Ryška :-)

ritchi-ho.blog.cz/1410/nedele-jako-na-houpacce

Takže přidám dvě dokumentační fotečky Chaluhy příživné, naší největší víkendové hvězdy...

Toliko stručný výčet posledních měsíců a příště zkusím být rychlejší!