Kulíkobraní :-)

17.07.2014 20:00

Konečně jsem se dostal k fotkám, které jsem fotil asi před měsícem. V hlavní roli byl tentokrát kulík říční. Tohoto malého neposedného bahńáčka jsem fotil naposledy ještě manuální pětistovkou. Jenže letos po suché zimě bylo málo vody a kulíci tak zaletují na obnažené bahno. Sice fotky nejsou aktuální, jenže mám nějaký tvrdohlavý notebook a nebyl jsem schopnej se dostat k administraci stránek. Tak snad to příště nebude zase trvat měsíc :-)

Kulíci se fotí relativně dobře. Nebojí se a často se zastavují, aby mohli svým typickým způsobem lovit drobné živočichy z bahna rybníku. Je legrační je pozorovat, jak jednou nožkou podupávají v bahně, aby tímto vyhnali svou kořist. Vypadají u toho trošičku, jakoby stepovali.

Tak pár fotek těchto maličkých, ale krásných bahńáčků přidávám...