Na jednom rybníčku...

04.08.2013 10:41

Už je to možná trošku obehraná písnička, ale připravil jsem pro vás pár dalších záběrů ptačích obyvatel jednoho malého rybníčku. Asi mě nikdy neomrzí ten pocit, kdy člověk ukrytý a neviděný očekává, co mu tentokrát příroda nadělí před objektiv. Je to lovecké vzrušení v pravém smyslu slova. Ne pokaždé se podaří vyfotit nějakou raritu či perfektní fotku, ale vždycky je se na co dívat! Tak přidám pár záběru, jak jsem je z krytu viděl já..

Rákosník proužkovaný se slunil na rákosu a nechal mě přiblížit tak blízko, že bych ho mohl snad i pohladit :-)

Asi nejobyčejnějším a nejhojnějším ptákem na každé louži je notoricky známá Lyska černá. Mě se ji přes to ještě nepodařilo nějak obstojně nafotit. Fotil jsem ji včera odpoledne v tom vedru a ostré sluníčko je holt poznat!

Přidám jednu dorostenku Potápky malé...

Dalším běžným druhem na rybnících s rákosinami je Slípka zelenonohá.

A jedna prostá Kachna divoká :-)

Dalším druhem je vzácný a krásný bahňák Pisila čáponohá. Dala mi šanci na jeden snímek a byla bohužel fuč.

Poslední dnešní ptáček-Rákosník velký, řádně prokroužkovaný :-)