První letošní fotovorování...

16.04.2013 16:51

Včerejší odpoledne jsem trávil testováním fotovoru, který jsem si v posledních dnech vyráběl. O tomto parníku se více rozepíšu, až ho nafotím .-) Nebudu to sáhodlouze popisovat, prostě jsem vlezl do voru a hurá do rybníku. Je to můj třetí pokus o tento fotovýmysl a určitě i následkem neblahých zkušeností, konečně taky funkční. O fotky tentokrát až tolik nešlo, spíše to byla taková seznamovací plavbička. Musím říct, že dvě věci mě ale velice překvapily! Nejprve to, že v rybníce je místy i taková hloubka, kde nestačím a podruhé to, že mě vor i při mé váze přes metrák unese :-) Prostě jsem to správně nadimenzoval...

Fotit nějak moc nešlo,foukal vítr, dělaly se vlny a dostat objekt do hledáčku a druhou rukou stíhat ostřit, to bylo celkem maso. Škoda že nejsem chobotnice. Pár fotek, ako tako zaostřených přikládám. Jsou to všechno výřezy, takže tk nic moc, ale užil jsem si to i tak!

A ještě jedna černokrká potápka...

A potápka malá...

Nakonec jsem při odchodu z lokality cvaknul ještě okololetící husičky...