Rok se s rokem sešel....

23.01.2016 09:56

 

Po hodně dlouhé době jsem zavítal na svůj blog a nestačím se divit. Nikde nic... žádný nový článek, ba ani jediná fotografie nepřibyla už více než rok :-) Pěkně jsem se na to vykašlal a nechal stránky ležet ladem. Ne že bych nic nevyfotil, ne že bych nikde nebyl, ale občas jsem hodil fotku na Photoserver, občas na fb a blog jsem úplně ignoroval. A upřímně by mě to samotného ani nenapadlo, něco nového napsat, nebýt kamaráda, který do mě včera ryl s tím, že když si už měsíc marodím, tak bych taky mohl přihodit nějaké obrázky i na blog... 

Nebudou to sice žádné skryté klenoty, které bych si šetřil na blog, ale ne každý sleduje Photoserver a bude fotky znát. Berte to spíš jako takové shrnutí uplynulého roku v obrázcích. Bohužel napadl sníh a já nemůžu uskutečnit plány na focení na újedi, tak alespoň z tepla domova předkládám něco málo, co se v roce 2015 povedlo vyfotit...

Na Vátých píscích jsme loni byli několikrát a já číhal pod maskovačkou na skřivany lesní. Ti se sice neukázali, ale zapozoval mladý bramborníček černohlavý...

Z votovoru se mi poprvé povedlo nafotit potápku černokrkou...

A když už jsme u těch fotovorovek, hodně mě potěšila husa velká, která mi vyjímečně dala šanci na fotečku. Jsou to nádherní a velice opatrní ptáci!!

Také sameček zrzohlávky rudozobé proplul nedaleko mého krytu.

Také špaček přiletěl zahnat žízeń ...

Ani letos na mě nezapomněly pisily čáponohé.

Bekasinka byla dobře ukrytá, ale já ji v hledáčku našel!

No a jelikož jsem volný čas zkoušel naplnit i focením motýlů, tak další snímky budou čistě o nich. Nemám sice žádný makroobjektiv, i takové telemakro :-) má svoje kouzlo!