Zas a opět válení v bahně :-)

12.09.2012 16:08

Jako se už v posledních týdnech stalo mým dobrým zvykem, vyrazil jsem opět na rybníky, abych se pokusil zachytit něco málo z početného ptačího osazenstva. Je to až s podivem, ale ty podvečerní dvě hodinky v krytu, mi zatím pokaždé přinesly spoustu fotografií. Říkám to proto, protože jsem od přírody pesimista a byl jsem přesvědčenej o tom, že ptáci z rybníku zmizí s mým prvním zasednutím do krytu. 

Ale všechno je naštěstí jinak a já pokaždé netrpělivě usedám do bahna, abych pak s notnou dávkou lovecké horečky napjatě vyhlížel, cože se mi objeví v hledáčku. A protože toho bylo zase požehnaně, nebudu to okecávat a jdeme na fotečky :-)

Nejprve takové spíše náladovky, světlo už je odpoledne pěkné a voda se barví okolním porostem do podzimního hávu...

Pisík obecný  (Actitis hypoleucos)

Nedaleko krytu mi přistála snad dvacítka Vodoušů tmavých, byli celkem daleko, tak jsou z toho opět spíše podvečerní náladovky...

Ukázal se mi také jespák malý. Bohužel na takového prcka byl moc daleko, takže jen tak...........

A tady porovnání velikosti jespáka bojovného a malého!

A jespák bojovný solo...

Vodouš bahenní se ukázal jen jeden...

A na závěr bakasina otavní, pěkně zblízka!